2010. november 29., hétfő

she's a beautiful monster.

ma reggel hozott újabb nagy döntéseim egyike,hogy - dobpergést kérek ! :D - :
kedves leszek.
igen,tudom,hogy ez mennyire távol áll tőlem és elképesztően nehezen megy nekem.
akikkel az vagyok, épp pont jó pillanatban fognak ki vagy túl közel állnak hozzám, ahhoz, hogy állandó jeleggel bunkózzak velük.
de ez így természetesen most mindenkire érvényes.
igazán kedves akarok lenni.

annyi tüske van már bennem, hogy azok szinte már le is szögeltek a padlóhoz. és ezek után már akár szögeknek is mondhatnánk őket..:D de viccet félretéve, pont elég gyűlt össze ahhoz, hogy elérjem ezt a pontot.
választani kell egyedüllét vagy társaság közt és leszek olyan kegyes hozzátok és magamhoz is, hogy : kedves leszek.

ezután pedig összefoglalnám az elmúlt napjaim izgalmait. miken mentem keresztül.. érdekelne, hogy ti hogy reagáltatok volna minderre. egy újabb vágást okoztatok volna a karotokon? vagy csak magatokra zártátok volna az ajtót? vagy nagy erőkkel kerestetek volna egyetlen személyt, akihez el-hazamehettek? vagy veszekedtetek, kiabáltatok, sírtatok volna? vagy csak egy mosollyal reagáltatok volna az egészre.. hisz az élet megy tovább..
hm.
visszaolvasva eme sorokat, rá kell jöjjek, hogy ezeken szépen végigmentem.. már csak haza nem mentem borsodba! és most tartok ott,hogy nyugi van és mosolygok, kedves leszek. :)

elejétől kezdem. ugye kirúgták ricsit. gyűlölöm azt a nőt, ha nem muszáj, akkor nem is szólok hozzá, annyi felháborított, amit tett. és beszéltünk erről katával is, aki egyetértett velem. - előző bejegyzésekben is lehet olvasni erről bővebben :) - aztán egy sort idegeskedtem ricsi miatt, hogy legalább a másik munkahelyével ne legyenek problémák, s mesélte is,hogy 8órában fog ott dolgozni, de már most többletmunkát kap és minden este 10ig bent kell maradnia a héten.. :S
ez így elég szívás volt.
terveztük, hogy talizunk, de ez előre halálra volt ítélve.
szóval elkezdődött a kavar...
mindennap beszélgettünk egy picit, és megtudtam, hogy nem akarják kifizetni, csak a fél fizetését kapta meg és a kilépő papírokat sem tudják normálisan elintézni.. és az igazgatónknak a mobilszámát is csak TUDAKOZÓN keresztül szerezte meg.. emiatt megin ideges lettem, hogy így mi lesz.. és megin eszembejutott a kígyó, hogy miért tette ezt,miért így kellett kirúgnia őt.
aztán bementem dolgozni.
és okádni tudtam volna attól, ami bent elkezdődött.
ugyanis katának névnapja volt.
emiatt virágott vett neki a kígyó. ne kérdezzétek miért.. alig dumálnak egymással, de valszeg látja, hogy katát bírják bent a többiek és 9 értékelhetője is volt.. na és emiatt már röppentek is oda a többiek...
tényleg..olyan hányingerem lett. legszívesebben megin hazamentem volna
multkor már, amikor ricsit kirúgták, akkor akartam otthagyni ezt az egész társaságot.. és most megint.
mindenki odament hozzá jopofizni.. olyanok, akikkel büdös életben nem beszélt.. v beszélt, de eddig is nyaliztak neki.és kata már az elejétől kezdve kedves volt hozzájuk.
biztos én vagyok a paraszt.. de vállalom is! :D valszeg ez is nagy hiba bennem, hogy nem tudom megjátszani magam..
nade.. visszafogottan örültem volna neki - másrészt, minek kell egy névnapból ekkora ügyet csinálni?? hisz senkiét sem ünnepeltük eddig meg !!! - .. de kata nem. ő ha hiszitek, ha nem, máris a kígyó nyakába borult és megölelgette, megpuszilgatta, 50x megköszönte neki... a kígyó persze meghökkent ilyen fokú kedvességtől, szeretettől, hálától.. lófsz se tudja.. - ó kezd előbukkanni az igazi énem.. ójaj.. :$ :D - nadena.. kata megint rátett egy lapáttal, odament a másik paraszt főnökhöz is, és neki is adott puszit, ölelést.. egy szál nyomvadt kibszott rózsáért ???... ehh
aztán még cukinyálasan visszament hozzá és megkérte rá, hogy akkor menjen már le a boltba és vegyen 2üveg pezsit, mert akkor ünnepeljük már meg.
mert sokan gyülekeztek kata körül, hogy köszöntsék fel és gratuláljanak a teljesítménye miatt. érdekes módon azok a beképzelt majmok is átjöttek, akiknek k-va magas a behívásuk, de eddig le se szrtak minket. de ez igaz is.. katának már köszönnek. nekem még mindig nem. max ha katával vagyok. :DDD
és olyan gyomorforgató volt látni az egészet. kata pirult, hogy " óh nem kellett volna " ..és " óh, nem is tudom,hogy lett ennyi értékelhetőm.. " erre nyomultak hozzá, hogy : ha így folytatod.. és olyan ügyi voltál.. ááh.. ne hidd már, olyan jó szöveged van.. megérdemled..és ezek után mennyit fogsz keresni.. tudod te mennyit fogsz keresni..? .. és persze kata erre, ő nemtudja, pirul bele.. és máris nyaltak és nyaltak...
és mondhatjátok, hogy kata csinálja jól, de... nekem ettől eleve fordulna fel a gyomrom.
max amilyen gúnyosan csak tudok, úgy elbeszélgettem volna velük.
fel sem akartam köszönteni.
de most őszintén?!
csak velem beszélget,én foglalkozok vele, nekem mondja el, hogy mikor mi történt vele.. és mennyire ki sem bírja állni a többieket. és erre tessék. amikor sikere van, akkor mindenki köré gyűlik,ő meg olyan kedves hozzájuk...
és közben eszembejutott ricsi is.
embertelennek tartom ezt az egészet.
hogy előző pillanatban még agyonverted volna egy bottal, mert megbántotta a szeretted.
de köv pillanatban, amikor neked nyalizik, akkor a kebledre öleled.
mondd, képes lennél rá ??
ha előző nap engem rúgtak volna ki, de másnap téged kitüntetnek, TE KÉPES LENNÉL RÁ?!
én nyugodt lelkiismerettel mondhatom, hogy nem.
és megint paraszt vagyok, de megmondtam katának is. : egyszer fent, egyszer lent. ne várj tőlük többet. ha sikeres vagy, mindenki köréd gyűlik és szeret, de ha nem... és emiatt is nyugodt a szívem, hogy én foglalkoztam ezután is ricsi lelkiállapotával. mert nekem ez fontos volt.

szóval e tekintetben csalódás volt kata.
már csak ricsi maradt.
végülis kell egy utolsó szalmaszél vagy cérnaszál.. v miajóég, amiben bízhatunk, hogy még a lelket tartja bennünk.
aztán valahogy nehezen kommunikáltunk már egymással. hiába írtam neki, és hiába írta, hogy ő is szeretne beszélni, talizni.. de megint ugyanazt megcsinálta.
este fáradtan hazaért.. mondtam szombaton venném át a kulcsokat a lakásomhoz, reggel 8-9-re mondta az eladó. de aztán máris hozzátettem,hogy tudom, hogy fáradt, szal ne keljen fel olyan korán reggel emiatt. inkább majd du-n vagy este talizunk.
tudtam,hogy még megvan delnél a jegyem a hp-ra.. de nem tudtam eldönteni,hogy menjek -e vagy sem.. hogy lássam őt..? és így arra is gondoltam,hogy gyorsba vehetnénk ricsinek is jegyet...
mondtam, aludjon rá egyet.
aludt is.
amikor felébredt délben még írt is kedves üzit..
aztán már du.4kor! írtam neki, hogy akkor most mi lesz. mikor-hova-hogy menjünk.
erre jött egy igencsak rövid üzenet, hogy : bocs, de a mai nap mégse jó.
és istenem, nem vagyok egy megértő személyiség.
így megin h tervezzek előre ?? v készítsen már fel rá, mint ahogy léda is szokta, hogy már előre elszór apró megjegyzéseket, hogy lehet mégse fog összejönni ez meg az miatt.. de még ez sem.
erre ültem és bőgtem. szuper.
nem is érvelt, nem is magyarázkodott. és ezt nem szeretem. úgy éreztem, hogy egyedül már csak ő maradt nekem, mint normális barát, akihez fordulhatok, lelkizhetünk és bepiálhatunk. és volt már ilyen, hogy annyira nyomta a mozit, hogy menjünkmármenjünk.. aztán utolsó percben mondta le.
azóta lenyugodtam. ment a poke meg a puszi, de ennél többre most nem futtya.

aztán del megvígasztalt és mellettem volt, átsegített a nehezén. ezért itt köszönettel tartozok neki.akárhogy is van, de nem hagy magamra.tudom,hogy ez ilyenkor a legnehezebb, amikor vele sem tiszta a dolog, de azért a saját méltóságát is feladja, csakhogy nekem jó legyen.. erre mondta,hogy legyek akkor önző és akkor én is mondjam vissza a talikat az utolsó percben...
hát nem tettem meg.
elmentem velük hp7-re és kurva jó volt. előtte és utána is mondtam,hogy szeretnék egy sötétjegyet a karomra..és ha eléggé elborult idegállapotban leszek,akkor meg is fogom csináltatni. :)

erről még mesélnék többet.. de azóta megin pördültek a dolgok. zolival összevesztünk.
petra megmondta előre.
akkor amikor megírtam neki,hogy újra írt smst zoli és nem tudom, hogy mit kezdjek vele, már akkor megmondta, hogy vissza ne engedjem.. mert megint el fogja bszni. ugyanúgy.
és meg is tette.
kibújt a szög a zsákból mondhatni.
nekem egy rossz szavam nem lehet zolira, ő meg a női nemet szidhatja.
kb. ennyi a lényeg összefoglalva. szerelmes voltam belé.. és mégmindig kívánnám őt.. de azért ácsi. velem sem tehetnek meg mindent.
anyum szokta mondani,hogy ne legyen már olyan férjem, akivel egy bögréből iszunk, mert annak sose lesz jo vége. és ebben k-ára igaza is van. tudjátok az elején, amikor még a nő a pasi ölébe ül és agyoncsókolgatják egymást, olyan nagy a szerelem.. és később beindul a k-ázás..fújjolás.. tesemvagykülönb!!!
nah, zolinál ezt így egy csomagban megkapom.
azzal indít , hogy " kézcsók ".. mindenféle kedvesédesbájos szilviát megkapok tőle.. megy a nagy nyáladzás.. utána meg amikor meg akarom vele beszélni,hogy hol bsztuk el és ezen hogy kellene együtt! javítani, akkor már ideges lesz,mérges és akármit mondok ellenem fordítja, mert h én nő vagyok.. és jövök neki a nyomorommal. hát nem jövök. :DDD

mindig meg tudom állapítani,hogy mennyire furcsák az emberek. ha a te bajodról van szó, akkor elvárod, hogy a másik megértsen, vígasztaljon, szeressen, de ha már a másik megmondja hol hibáztál és a saját kis szükségleteivel jön, akkor megy a durca, kabbeafszom állapot.

ezek után gyönyörűség volt, hogy beszélgettem joey-val. oltottam egy kicsit,de jól fogadta.. :DD később már picit meg is bántam,hogy miért oltottam ennyire. :DD de kedves volt és jófej.. és él a remény, hogy szimpik leszünk egymásnak élőben is..

nah,hosszú volt, de asszem mindent megkaptatok. ezután megy majd a kedvesség, ölelés és sok puszi.
jah meg hogy visszamondom a talikat 5perccel előtte, mert fáj a fejem.. :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése