2010. december 13., hétfő

költözés,utazás.

jelentem : élek.
ez az eltelt napok élményei miatt azt mondhatom,hogy igen nagy szó. sok minden történt.
kezdve azzal,hogy voltak anyáék kétszer is.
a lakást kitakarítottuk, elpakoltunk..aztán vettünk új ágyat és tv-állványt is.
ebből is volt pár problem, persze én okoztam..
de inkább el is mesélek mindent,mert ehhez kapcsolódik a többi szitu is.
szóval volt egy pénteki nagy pakolós-takarítós nap.. nagyon sokat segítettek anyáék és nénjémék is. az biztos,hogy nagy köszönettel tartozok nekik mindenért.
még így is,h nem kellett itt festeni se javítani a lakásban.. mégis reggeltől-estig nem volt megállás.

aztán pénteken nem tudtuk megvenni az ágyat. rendesen ki is voltam bukva mindenkire.
tökjó,hogy van lakás.. de ha be akarok költözni, valamin aludni is kéne nem??
mind arra voltunk készülve,hogy lesz ágy, és áttettük a régi kanapét a kis szobába, a nagyban meg van a tv és a net.. ahol kb. a földön.. párnákon tudok elhelyezkedni... eh
szóval, ideges voltam,hogy akkor mikor-hogy vegyek majd egyedül ágyat.
ennek aztán az lett a vége, hogy elkezdtem hányni.
még arra is emlékszek,hogy utoljára mikor hánytam.. olyan ritkán történik ilyen velem! pl. alkoholtól egyáltalán nem tudok, s higgyétek el, ezt inkább bánom, mint hogy örüljek neki.
szóval. hánytam és szédültem.
és reggel 7től kb. ezt elkezdtem.. mire felhívott anya,hogy ők feljönnek.
egyszerre sírtam és örültem is neki.
mindig de mindig ők azok,akik messzemenőleg melettem állnak!! hát most is.. őrület, hogy ezek reggel felkelnek és azon agyalnak,hogy még hogy segítsenek.. :D szóval a szombatom olyan szinten lett felforgatva,mint annak a rendje.
mondták,hogy keressek boltot és feljönnek és megvesszük az ágyat. és keressek fuvarozót is. de előbb hívjam fel az üzlet bútorszállítóit.
ikea volt az alap, de aszondták, hogy csak 10től lesznek benn a bútorszállítók,
még visszaaludtam.. volt olyan, hogy azt éreztem jól vagyok, de ha felültem, akkor szédültem. szóval vízszintes helyzetben tényleg semmi bajom nem volt. :DD
anyáék állandóan hivogattak,hogy mizu.. de kiderült, hogy olyan sok a munka,hogy max hétfőre hoznák ki, de még akkor sem tudják,hogy mikor?!..
szóval, maradtak a magánfuvarozók.. aztán megin elkezdtem hányni.
anyáék kb. 1re érkeztek meg, lementem holtsápadtan.. és elmentünk a kikába. komolyan. még egy ilyen utat senkinek sem kívánok. kb.15perc volt, de a végére azt kívántam, hogy mégse kikába vigyenek, hanem kórházba.
még délben próbáltam enni egy kis levest.. de azt kihánytam út közben. aztán be a kikába.. ott meg minden ágyra leültem, úgy szédültem.
nemtuom, hogy történt.. de szerencsére eltelt egy óra..és helyre jött a szervezetem.
utána minden ment rendben, vettünk ágyat és tv-állványt is. <333 imádom a szüleimet. tényleg mindent megtesznek, hogy boldog legyek!!.. én meg igyekeztem elnézést kérni tőlük a gyengeségemért..

aztán addig húzódott az egész, hogy éjfélkor indultak csak haza anyáék. és végre mindent megbeszéltünk egymással. ez most főleg a lakásra és az anyagi részre vonatkozik. és ettől jobban érzem magam. <33

mivel pénteken nem mentem be, így az volt megbeszélve, hogy 3nap túlóráznom kell emiatt.
kezdtem a hétfőt 8órával - vasárnap 6x! mentem át az albiba, hogy összepakoljak és mindegyik alkalommal 3-4 bőrönddel tértem haza.. - aztán még este visszamentem az utolsó cuccokért az albiba és az 7táska volt még telepakolva.. szerencsére réka felajánlotta,hogy segít és akkor legalább láthatja a lakást is.
kedden reggel 10től,este 8ig voltam bent..
és közben kaptam a nyakamba petitől,hogy miért nem akarok randizni vele..és miért nem érek rá 9után.. mikor este 10kor! ő ébresztett fel, és rájöttem,hogy amikor hazaértem,akkor ruhástól ájultam be az ágyamba... szóval összevesztünk.. de a legnagyobb veszekedés csak szerda este történt meg, amikor már hazaért és akkor zúdított rám mindent.. hogy miért nem értem rá és... na szóval hagyjuk.
és volt képe azt mondani nekem,hogy nem önző... még azt is megírtam neki,hogy milyen beteg voltam.. de ezt még pont szombat este..miközben anyáékkal a tvállványt szereltük össze..és erre visszakérdezett,hogy : milyen a "hancúrágy"..?
erre megin bepöccentem,hogy ez neeeem hancúrágy..és tessék bekapni.

aztán mindezek közben szerveztem a talit joey-val is, mert úgy volt, hogy pár napot itt tölt mielőtt visszamegy angliába a szüleihez. hát ez is roppant gázosan sült el.
sajnos nem érkezett meg a munkanélkülije, amit nagyon vártunk.. és mindennap erre számítottam,hogy: na MA! persze, előbb leírtam,hogy túlórák meg fáradtság.. de igazságszerint, ő nagyon kedves velem és mondta,hogy itt aludna és beszélgetnénk..és tudom,hogy ő megértette volna,ha kedd este jön is és csak alszunk, kidőlök mellette a fáradtságtól. és ez volt a különbség peti meg joey között...
aztán csütörtökön ment vissza angliába, de akkor már ő is elég ideges volt.. és azt mondta,hogyha visszamegy, úgyis bp-re kell jönnie, mert aznapra nagyanyja elintézi,hogy ingyen jöhessen fel.. és akkor ne menjek be dolgozni,hanem előbb feljön és 5ig együtt lehetünk.
mondtam,hogy max annyit teszek,hogy 12ig melózok,utána tali.. ebbe is beleegyezett, mondta, hogy hívni fog...
reggel hidegzuhanyként ért.. fél7kor keltem miatta.. és hajnal 2kor feküdtem le.. és 8kor kezdtem reggel... hogy a nagyanyja vele tartott bp-re és emiatt nem fogunk tudni találkozni.
legalábbis nyűglődött már ő is,hogy nem hiszi el, hogy ennyire szerencsétlenek vagyunk..
márpedig jah.
kata szerint legyen aranyos a nagyi és hagyjon minket kicsit magunkra.
de nem egy aranyos nagyit fogtunk ki.
még délig smseztünk,hogy mi legyen, aztán írtam,hogy inkább ha bp-re ér a busz,akkor hívjon fel.
nem hívott.
írtam neki 2smst.. nem válaszolt rá.. már belémjött az ideg szó szerint.
2kor végeztem, 3ra hazaértem..és próbáltam felhívni. még ki se csöngött. kérdeztem is delt, hogy ilyenkor mi lehet a baj, mire szerinte letiltott.. na ekkor értem el az utóbbi napok mélypontját.
túl sok volt ez mostanában nekem.
épp a széket készültem kirúgni magam alól, amikor láttam,hogy villog msn-en...
szerintem volt egy kurvajo megérzése, mert feljött msn-re és máris nyomta,hogy mennyire sajnálja az egészet, de nincs pénz a kártyáján és hiába kérte a nagyanyját, hogy felhívhasson az ő mobiljáról engem, az nem engedte meg... most meg ott hagyta kaja és pénz nélkül őt, mert kiderült, pont a becsekkolás után, hogy a gépe késni fog 2órát!! erre a nagyi mérges lett és otthagyta őt a reptéren.
mondta, hogy még kaját sem vihetett be oda.. és valszeg engem sem engednének már be.. szóval maradt az msn. és itt volt tőlem alig 20percre...
majdnem visszaálltam a székre...
aztán jobb lett a helyzet és megy a lamúr.. de rossz ez így. és nem tudom,hogy mi lesz, mert én hívom haza szilveszterre, ő hív engem ki angliába...

na.. egyenlőre ennyi. lehet kommentelni. aztán este megin megkaptok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése